Hey Guys

Fellow naija guys, and my african queens, How una dey na? welcome to my blog. I just dey write about everyday life in yankee town, so make una drop by, relax, read am, drop comment and also come back for more. Thanks.

Sunday, August 31, 2008

na so e be.

My people wetin dey? So me and nadia have been going out for a while now right. It kinda feels good to wake up to her brown sexy arse in ma bed. So the other day i met her brother. The brother and I had taken a Philosophy class a few years back, and the guy has a teribble attitude problem, since I be naija boy and we no dey take last i decided to put him in his place, so nevertheless we havent been on good terms since then. So this is how the conversation went...

Nadia bros: "I heard u going out with my lil sis"
Calabar boi: Yeah thats right.
Nadia bros: I dont like it
Calabar boi: Dats too bad bro.( felt like saying "who gives a fuck what u like.")
Nadia bros: I told my Dad about u two.
Calabar boi: oh yeah.
Nadia bros: He doesnt like Nigerians.
Calabar boi: He's entitled to his opinion.( I been one say something bad about im own country people, i just hold myself)
The guy just c say im no fit get rise outta me, na so him hiss commot. Felt like punching the short morrafucker.

Dat gal nadia na craze gal o, omo na so d gal don come overshadow my life like play. when i meet am d gal tell me say if i dey wit am, she go make sure say i no go look anoda woman. I feel say na joke, i know no say d gal dey serious o. D gal go stop by for my house b4 she go work for night, na so d gal go nyash me merciless sotey i go just lie down for bed i no fit move, na so i go just dey snore b4 she comot go work,Club where i been wan go, i no fit go. Oga fineguy dey tell me say d gal don put me on lock down o, say na die i dey.I no sabi d kain jazz d gal dey carry waka. E get this thing wey she dey do, wey she go put condom for her mouth, then come roll am on without touching junior officer, its so damn sexy to c. So a couple days back when she come ma house, i tell am say i no wan do jare. I was determined to stand ma grounds. for where, dat gal no dey take no for answero, she just collect tv remote control from ma hand, switch channel put am on MTV J, she come turn all the light except one lamp off, begin dey dance, dey do slow strip tease, my blood was getting hot. I dey try bone, dey do tough guy, i dey tell my self u have to be strong. The way dat nyansh dey shake ehh, chei she come dey finger herself for my front, aaaah na so ma eye just dey pop like popcorn. na so she just waka come meet me for bed, come touch ma bodi, ahhh e come be like say nepa give light, na so everything 4 body just standa, junior officer dey seriously nod head, i come melt, before u fit finis spelling mungo park, i dey kiss d gal, dey nibble her neck, the suck on her boobs, come dey give the gal head. Come c as i dey rush to roll condom on junior officer, d gal sef don position her pussy for ma front, i begin the nyash d gal doggy like craze dog where neva c fuck before. Na so d gal, jus dey holla , "Calaba boi o, oh ma god, oh yes, harder baby harder, just like dat, yes" Omo na so i just dey move in and out d gal toto like say i dey pump water for village borehole. we come switch, as naida come dey on top dey nack me cowgal position, ahhh na so d gal eye don dilate eh, she just begin dey speak in tongues for her language. (d first time d gal talk for her language during sex,fear catch me no be small, i just dey wonder which kain incantation dis gal dey yarn over ma body, i even wan call mumsy make she fire prayer gimme, say indian gal don kill me) Na so we cum 2gether, ahh person go feel say na earthquake hit, d way d bed dey shake, with the noise we dey make. As we dey cuddle na, d gal tell me say "calabar boi, tell me u didnt like it" Me i just dey grin like He goat for my grandmama house. Kai my own don finis jare.

i don dey lok for ways to try avoid dis indian gal. I neva knew the day would come wey gal go render me helpless for bed, its always the opposite case. But by d time d gal finis wit me, na so i go tire eh. The other day d gal say she wan second round, aah i dey look am like say she don crase, second run k, ahhh u no go kill me for dis person country o. Thank God say d gal don get her period, na so i just dey happy eh, Dis past one week she no dey c my brakelight.

Did i tell u My roomie, Mr fineguy is back? Yeap Homeboy rocked NY and is back. So to celebrate we decided to go downtown for a few drinks, Nolan and Mr Flashy had tagged along and we at this bar, and i met this oyingbo gal i have been ignoring for a coupla months now. Dis particular ikebe don harrass my life no be small. The gal na big time nympho, i kid u not, I mean dis gal is ready to nyash 3 days non stop if she could have her way, na im i quick quick leave am as i no wan die yet. Reason wey i live am be say d homegal cum dey act like say na she own ma junior officer, say i no fit nyash any other person o. See wahala, we aint dating and u r acting all controlling and shit. So calabar boi have been ignoring the gal o since i met nadia but the gal was like "Calabr boi, Lets go to ma house, I got a gift for ya." i was like "stacy, i got a girlfriend now". She was like "what she don't know aint gonna hurt right". I dey look am like say u no know wetin me i dey go thru with nadia, na im u wan come carry ur own add. After enof talk, was able to convince her to go home with Nolan. The gal nyash Nolan so tey d homeboy no fit waka, na im d bobo call me dey curse me for im language say which kain gal i give am. I laugh no be small. Abi No be d guy wan fuck.

So na so me and ma crew dey club a coupla nights back, we just dey chill the browse all the kokolets, me sef ma eye don dey shine( u dey ask where nadia dey? i dey run from d gal o), na so this oyingbo boy come dey our front dey talk trash for mouth. Apparently oga fineguy been nyash d guy gal, so d gal go do confession give her guy. Omo na so the four of us gang up on d guy o, Come c as i come ghetto ehhh, i dey flow yarns like original Acata boy, person dey hear us talk go feel say we be proper Black Americanos. Come see efizzy, c levels wey we dey give ourself. Omo na so d bobo fear, na so im gal dey drag am comot. Na so me i dey holla " yea crackhead, get cha bitch arse outta here bfore i catch a muthafucking case off ur pussy arse." Omo Naija boys no dey carry last o.

Just wanna say thank u guys, for ur comments and stopping by on the blog and showing me love. U guys rock, am gonna keep doing what i do, Y'all just stay tuned and keep droppin dem comments. One Luv guys.

Its one and the only Calabar boi signing out.
P.s. Should i give u a brief taste of the next post, its about a certain gal from togo....hmmm u guys are gonna have to wait,

17 comments:

SOLOMONSYDELLE said...

Wait, I read this yesterday and left a comment. What happened to it? Don't tell me the blogville spirits chopped my comment oh?

Anyway, nice post and a belated welcome to blogville. Sorry i can't remember what i wrote yesterday but it sucks to not see it up.

take care!

Omo calabar. said...

thanks solomon. Appreciate the love. Keep coming back though thanks again.

Rayo said...

na wa oh, so nadia can handle u properly, i thot calabar guys were mega hot in that area oh. dont disappoint.

Lady said...

BUHAHAHAH!!!!!!!!!!LOLOLOLO!!!!!!!!!1OH THIS CALABAR BOY OOOOOOOOOOO11!!!!!!!!!!!!!!!!!BUHAHAHAHAHHAAHHAAH!!!!!!!!!!LOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!LOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!

Lady said...

*BREATH IN BREATH OUT* WOWWWWWWW!!!!!!!!! SO NADIA BE HANDLING YOU EHN?? LOLOLOLOLOLOL
now thats my girlll!!!!!!!!lolololol
p.s: now i see why i would have had to book an APPOINTMENT...*WINK* XOXO

Anonymous said...

lmao!!! o bobz! omo cala don love up!!! I feel u jare bros mi...altho I miss those days mehn...of which say I envy u mehn...see steady hot poozy! chai! na u o bros!

hahahahaha!! mehn o mehn o mehn...na true u talk...last no be our portion

Buttercup said...

i love ur playlist...im CRAZY bout ginuwine's 'differences'!!!!

off to actually read the post..

Buttercup said...

nawa for nadia bros o, wetin do am sef?

hahahahahaha! go nadia!!!!

but yea, if shes stiflin u n ish, u shud tell her how u feel about that..if u keep on avoidin, she'l only just come back n find u!!

no, i aint no nadia..

LOL @ stacy..

*waits for togo girl gist*

1st time here, lovin it already!

Omo calabar. said...

@ rayo...I dey fear d gal o. Trying hard not to dissapoint.
@lady koko...gal is handling me for sure. Am scared. For you i will bump u a couple step up in ma appointment book.
@ chari...i no fit carry last na, i dey try small small.
@ Buttercup....Thanks for stopping bye. its hard to say No to nadia, cos d gal na mental case. Yeah Ginuwine rocks. e go better sha.

ibiluv said...

first tyme here...i like......

as for nadia na u start am o
so u must finish am

can i get her number?
i need to learn that condom wearing trick.....*wink*

Shubby Doo said...

LMAO...i can't stop laughing...a woman in control is a good thing...she so has you on lock down...hahahahaha

Buttercup said...

update oooooooo!

Anya Posh said...

hahaha!!!! u too funny man, wat the heck????!!! damn...some serious ish goin on here.

Lady said...
This comment has been removed by the author.
Bombchell said...

september...

october...

november....

lol get it?

Tears said...

errrr think someone needs update!!!

Anonymous said...

U're soooooooo hooooooottttttttt!!! I've missed coming here, keep it coming. I think i'll get off my lazy ass and start updating mine. Nadia got u man, she got u real good. My girl knows how to keep it real. lol